
برای زیستن هنوز بهانه دارممن هنوز می توانمبه قلبم که فرسوده استفرمان بدهمکه تو را دوست داشته باشد دیدمت باز هم دیدنت طپش های قلبم را چندین برابر کرد دیدمت و باز با دیدنت دست و دلم لرزید کاش منم میتونستم مثل تو باشم راحت و بیخیال.... اما افسوس که دلم این را یاد نگرفت..... ...
ادامه مطلب